Pages

21 Şubat 2012 Salı

3'ü 1 arada BigBang, Kt-tun, Hey! Say! JUMP

Bugün çok mutluyum. Daha az evvel Minekibuu hatunumun evinden dönmüş bulunuyorum, Kimbapsushi ile birlikte Minekibuu'nun daveti üzerine evine gittik ve çok güzel vakit geçirdik ve öğrendik ki birbirimize birbirimizi çok iyi tanımasak da güveniyormuşuz. Şöyle ki Mine benle Kimbap'ı bayıltıp böbreklerimizi çalmadı biz de onu bayıltıp evini soymadık. Evet gerçekten bu olasılıklara dair bir muhabbet geçti aramızda. Bolca dizi/film alışverişi yaptık, video izledik. Mine'nin o güzelim elleriyle yaptığı pastaları tatlıları afiyetle yedik. Çok hoş vakit geçirdik. Seviyorum uleeyn. Astrea gelemedi hasta olduğundan, ona da çok geçmiş olsun onu da çok seviyoruz tabii ki! deyip mutlu haberlere geçiyorum.


Efenim merakla/dört gözle/sabırsızlıkla beklenen BigBang'in Blue klibi bugün yayınlandı. O saçlar nedir öyle, son zamanların modası mı saç kenarlarını kısaltıp kafanın ortasını uzun bırakmak? Bu sorunun cevabını cidden merak ediyorum. Şarkı çok hoşuma gitti, düşük tempolu gayet tatmin edici, beklentilerimi karşılıyor yani. Kıyafetlerini de çok beğendim, zaten YG iyi giydiriyor bunları. Görsel açıdan da, ses açısından da işte BigBang dediğim bir dönüş oldu bu. Devamını diliyoruz.


Sadece BigBang değil Kt-tun'da Lock On klibini yayınladı. Akanishi'siz bir Kt-tun'a hala alışamadım onu kliplerde görememeyi geçtim  Kt-tun yazarken bile Kat-tun yazasım geliyor her seferinde. Yine de Lock On da beklentilerimi karşılıyor, siyahlar çok yakışmış, epey de özlemiştim. Nasıl mutlu olduğumu defalarca tekrarlamama gerek yoktur herhalde :)


3'ü 1 arada dedim ya, Hey! Say! JUMP'ta bir süpriz yapmış, ya da çok zamandır takip etmediğimden bana süpriz oldu. 2 gün evvel yeni kliplerini yayınlamışlar. Çok eğlenceli, oynak bir şarkıyla karşımızdalar. Dinledikçe dinleyesim geliyor ve hatta dans etmek istiyorum! Tipler de görsel şölen yaşatıyor, seviyorum bunları da.

Playlist