Pages

4 Ağustos 2011 Perşembe

Sensei !

İlk yazımı Be-pu sensei'me ithafen yazıyorum:

Blog hakkında konuşunca tembelliğimden dolayı açmayı sürekli ertelediğim sayfayı sonunda açmamı sağladığın için minnettarım sensei. Elbette ki bu iki oldu. Dolayısıyla emrine amade olduğumu izninle belirtmek isterim.

Bu sayfayı açmayı denerken eski sayfamın aslında silinmediğini ve sadece adresimi sildiğimden dolayı erişemediğimi fark ettmemi de dolaylı yoldan sağlamış oldun. Evet bu da üç oldu.

Senseim sana ne kadar teşekkür etsem azdır. Bu yüzden sana borçlu kalıp günün birinde benden yardım istersen fırsatı değerlendirip borcumu ödeyebilmek için dualar ederek yaşayacağım. *Yalaaan* Öhöm. Ama borçlu olduğum ve borcumu ödemek istediğim doğrudur efenim. 

Arigato Gozaimasu!~~


Canım? 


4 yorum:

  1. Çekirgelerim arasına hoşgeldin oso oseyo ^^

    Borcunu bana muhteşem şarkılar göndererek ve bu şahsiyete dünya üzerinde aynı kafadan bir tane daha olduğunu göstererek ödemiş bulunmaktasın. Ama bana borçlu kal sen :P

    CANIM :P

    YanıtlaSil
  2. Ooo senseim ister de borçlu kalmaz mıyım? ^^

    Sensei tanıştığımız için gerçekten mutluyum, en içten, en melankolik, en ağlamaklı halimle söylüyorum bunu *o da yalan sadece gülümsüyorum* :)

    Aah canım :D

    YanıtlaSil
  3. Bende çok memnun oldum. Birine bunu söylerken gerçekten hissederek söylemeyeli uzun zaman olmuştu :)

    Ama ağzına kürekle vuracağım böyle giderse aa ne bu canım :D

    YanıtlaSil
  4. Kesinlikle aynı durumdayım :)

    Hii şansımı daha fazla zorlamamalıyım o halde ^^"

    YanıtlaSil

Playlist