Pages

3 Ekim 2011 Pazartesi

Süslü-Savcı-Sosye-tiki Prenses (Prosecutor Princess) ^^


Bu yazıyı gözlerim yanaraktan yazıyorum =.= Diziyi izlemek için, Kore-sever camiada sık sık cereyan ettiği üzere uykusuz geceler geçirdim. İsminden hoşlanmadım nedense baya bir erteledim bu diziyi. Ama başlayınca aldı götürdü. Hani teyzeler dizi izlerken oyunculara direktifler verir ya “Bakk!! Ne diyo ya! Ne diyo ya! Peşinden gitsene kızın!” gibisinden, aynı o şekil buldum kendimi ekran başında (hoş bunu sadece teyzeler yapmaz biraz aradan sıyrılma çabası oldu bu =.= ).
Diğer dramaların aksine, kızımızın hangi başrole aşık olacağına karar vermekte zorluk yaşadım başlarda. “Bence savcıya! Yok yok, kesin avukata! Ona aşık olursa şüphe ederim aklından!” Falan filan... Neticede iç güdülerine güvenmek en iyisi sanırsam, başlarda öyle işkence çekmezdim o zaman. Gerçi bunun da bir zevki var. Bu da pek bir mazoşist oldu.
Herneyse olay şöyle ki; kıyafet, ayakkabı,çanta düşkünü, alışveriş meraklısı bir sosye-tiki, savcı olursa ne olur? Bunu görüyoruz dramada. Kızımızın gelişme evresini, olgunlaşmasını izliyoruz. Dizi bence gayet akıcı, farklı farklı olaylar gerçekleşiyor ve birbiriyle bağlantılı çok şey var.Romantik-Komedi türünde bir Kore dizisinde daha önce bu kadar birbiriyle bağlantılı bir olay örgüsüne rastlamamıştım. Bazı karakterlerin geçmişini uzuuun bir süre merak ediyorsunuz.

Gelelim karakterlere;

Ma Hye Ri - Bu kız çok süslü. Acaip pat. Ağzına geleni söylüyor, bazen çok yılışık oluyor, ama bu halleri hakkaten eğlenceli. Drama boyunca giydiği kıyafetlerden, ayakkabılardan bahsetmiyorum bile yaşayın ve görün.


Avukat Seon In Woo - Favorim ^^ Çok düşünceli, çok şeker bir karakter. Bu çocuk birşeyler karıştırıyor diye düşünsem bile kötü birşey karıştırmayacağından emin olduğum biri. Ama dizinin başından sonuna kadar ağladı desem yeridir. Hye Ri yemeğini yemiyor, avukat “hani çok açtın...böhüüü T_T” , Hye Ri “sen öyle demiştin ya...” avukat “ben dediğim için mi yaptın...böhüüüü T__T” adam baştan sona ağladı durdu. Pek bir duygusal. Yalnız o kadar saçma bir sarhoş taklidi var ki...of aman yani :/


Savcı Yoon Se Joon - Dizinin ağır abisi ama tam bir odun. Kesinlikle odun. Zaten Hye Ri de onu ağaca benzeterek bunu doğruladı. Onun kastettiği şey daha farklıydı ama odun odundur.


Jin Jung Sun- İkinci bayan karakter.Aslında bu arkadaştan hiç bahsedesim yok :/ Tüm dizi boyunca ağzı dolu gibi yanakları şiş konuştu durdu. İyi kız ama iyi kız.

Gelelim soundtrack’e; "Monday Kiz- Goodbye My Princess" şarkısı her başladığında ben de onunla beraber “goodbye~ goodbye my princess~...” şeklinde eşlik etmeye başlıyorum.Beğendim yani ^^

Sonuç olarak eğlenceli bir dizi, izlerken insanı güldürüyor. Çok ciddi sahnelerde bile gülebiliyorsunuz. Aslında yönetmen/senarist o sahneyi biz gülelim diye eklememiş olsa da ya sahnenin odunluğuna ya birinin saflığına ya da gidişatın dandikliğine gülebiliyorsunuz. Ben izleyin derim ;)

1 yorum:

  1. Çok severek izlemiştim bu diziyi. Park Shi Hoo'ya hayran olduğum dizidir kendisi :)) Ellerine sağlık^^

    YanıtlaSil

Playlist