Pages

10 Eylül 2011 Cumartesi

Kanojo to no Tadashii Asobikata [J-Drama]

İlk yazımın böyle tatlı bir one shot/tek bölümlük J-drama hakkında olması beni inanılmaz derecede mutlu ediyor. Sizlere bugün tadına baktığım ve keşke 10 bölümü daha olsaydı da izleseydim dediğim "Kanojo to no Tadashii Asobikata" hakkında yazacağım.



2007 yılına ait bu tek bölümlük yapımın uzunluğu 45 dakika. Yani herhangi bir dizinin bir bölümünden uzunluk olarak farkı yok. Film de değil... Tek bölümlük bir yapım sadece.

2006'da Asahi TV tarafından düzenlenen bir senaryo yarışmasında birincilik kazanan senaryosuna ödül olarak hemen bunu gerçeğe dönüştürmek kalmış yapımcılara...

Başrol erkek oyuncu zaten müthiş! Onu eminim sizler de beğenerek izlediniz pek çok dramada. Zettai Kareshi, Hana Kimi ve Mei-chan no Shitsuji bunlardan sadece birkaçı... Evet başrol erkek oyuncumuz Mizushima Hiro.

Başrol bayan oyuncumuz ise J-dramalarla aranız pek yoksa duymamış olabileceğiniz biri: Kurokawa Tomoka. Ben onu Bloody Monday'den tanıyorum. Detective Conan'ın iki sezonunda da oynamış ayrıca.. Hani; "Ben bu kadını bir yerde daha izledim ama nerede?" diyeceksinizdir sizler de eminim ama adını çıkaramayabilirsiniz. İşte öyle bir oyuncu kendisi.

Hikayeye gelince; iki ilkokul arkadaşı Yuna ve Fujiki yağmurlu bir günde parkta karşılaştıklarında bir oyun oynamaya karar verirler. Bu oyunun kuralları basittir: Yuna uzak diyarladan gelmiş bir prensestir ve Fujiki de onun hizmetkârı... Peki oyun ne zaman bitecektir? Yuna'nın buna cevabı şöyledir: İkimiz arasındaki ilişkiyi tâ ki birisi öğrenene dek... Lise yıllarına geldiklerinde ise oyun hala devam etmektedir! Ama Yuna kendi uydurduğu bu oyunu kurallarına göre oynayabilecek mi? Yoksa Prenses oyununa yeni kurallar mı eklenecek? Lütfen izleyip kendiniz görün diyorum eğer merak ettiyseniz...

Umarım siz de en az benim kadar zevk alırsınız bu yapımdan. Söylemem gerekir ki, bence senaryo aldığı ödülü tamamen hak etmiş.

Herkese şimdiden iyi seyirler!

Playlist