Pages

11 Eylül 2011 Pazar

Q10 [J-Drama]

Henüz sadece birinci bölümünü izlediğim bir dramayla tekrardan karşınızdayım. Dramamız, robot-insan aşkı gibi oldukça klişeleşmiş bir konuya sahip. İnsanın direkt aklına Zettai Kareshi'yi getiriyor kuşkusuz, tek fark burada hatun karakter robot rolünde. Konusu;

Fukai Heita, iyi kalpli fakat aşkla işi olmayan birisidir, bir gün okul içinde gezinirken şans eseri Q10'u ( kyu-to) bulur, Q10'un okul arazisine girdiği ise ayrı bir hikaye bu nedenle hiç girmiyorum oralara. Her neyse Heita istemeden de olsa Q10'u çalıştırır ve okul müdürü kısa süreliğine de olsa Q10'yu Heita'nın sınıfına verir ve onu başrol oyuncumuzun sorumluluğuna bırakır.
Başrollerde ise Sato Takeru ve Maeda Otsuko yer alıyor. Daha dün Rikuta ile Sato Takeru'nun Kamenashi Kazuya'ya ne kadar da benzediğinden bahsederken bu dramayla karşılaşmam ilginç oldu doğrusu. Maeda Otsuko ise şu ünlü kız grubu AKB48'in bir üyesi ki bir türlü sevemedim ben bu grubu. Ayrıca Hana-Kimi'nin yeni versiyonunda da başrolde görebiliriz bu hatunu, ben ilk izlenim olarak pek hoşlanmadığımı söylemek istiyorum gerçi oyunculuğu fena değil ama ilerde fikirlerim değişir mi bilinmez.

Kısacası eğer Zettai Kareshi'yi beğendiyseniz belki bu dramayı da sevebilirsiniz. Gerçi Zettai Kareshi ile benzer konulara sahip olsa da karşılaştırmak yanlış olur sanırım, çünkü Zettai Kareshi'yi tek bir günde bitirmişken Q10'nun tek bölümünü zar zor bitirdim. Vasat bulduğum bir drama hakkında neden tanıtım yazısı yazdığımı ben de bilmiyorum ama neyse. :D

Playlist