Pages

4 Ağustos 2011 Perşembe

Personal Taste


Lee Min Ho ve Son Ye Jin'in başrolü oynadığı bu şeker mi şeker diziyi izledim yakın zamanda ve neden daha önce izlemedim diye kızdım kendime.
İki tane bal dudak aynı dizide aşıkları canlandırırsa güzel sahneler çıkar ortaya tahmin edebileceğimiz gibi haha.
Bu dizide Lee Min Ho'nun iyi bir kisser olduğunu görüyoruz. Ama yine de Worlds Within'le boy ölçüşemeyecek bir dizi olduğunu da söyleyebilirim kissu konusunda.
Ben başından sonuna çok eğlendim, inişleri çıkışlarıyla çok tatlı bir diziydi.
Cinsel tercih konusunu da işlediğinden şamatayı siz düşünün.
Neden bilmiyorum Playful Kiss ile karşılaştırasım geliyor ve kesinlikle Personal Taste çok çok daha iyi.
Yeni bir dizi arayışı içindeyseniz tavsiye ederim. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Playlist